Vrijwilligers

Een vereniging kan niet zonder leden, maar ook zeker niet zonder vrijwilligers. Het bestuur bestaat uit vier vaste vrijwilligers. Zij zorgen voor de jaarplanning, de organisatie en de financiën. Voor alle activiteiten die georganiseerd worden, hebben zij echter altijd de hulp nodig van vrijwilligers. Zo kunnen de activiteiten nog leuker, groter en veiliger georganiseerd worden. Het bestuurslid die de vrijwilligers coördineert is Joke Scheelings-van Touw. U zou ons en de wijk bijzonder helpen als u zich aanmeld als vrijwilliger.

Wat wordt van mij verwacht?

Voorafgaand aan elke activiteit wordt u benaderd door Joke of u bij de betreffende activiteit betrokken wilt zijn. Alleen de vrijwilligers die hier positief op reageren worden betrokken bij het vervolg. Mocht u bij de betreffende activiteit niet willen of kunnen helpen, dan benaderen wij u pas weer bij een volgende activiteit! Wij doen ons uiterste best door alle vrijwillige inzetten te beperken tot 2 a 3 uur per activiteit. Op die manier blijft uw betrokkenheid overzichtelijk!

Kunnen wij op uw steun en inzet rekenen? Meldt u zich dan nu aan!

Ik meld mij aan als algemeen vrijwilliger van Wijkvereniging Boechorst