Bijna 3 jaar geleden kwam er een noodoproep op Facebook, dat Wijkvereniging Boechorst zou stoppen. Dit omdat er geen vrijwilligers te vinden waren om de commissie voort te zetten. Na deze oproep waren er vier enthousiastelingen die dat toch niet konden laten gebeuren, dus veel tijd en energie hebben gestoken in leuke evenementen en het regelen van andere zaken omtrent de wijk.

Helaas is tijd kostbaar, vooral als je een vijf koppig gezin hebt, en met en een vrouw die weer gaat studeren.
Daardoor heb ik besloten om mijn voorzittershamer over te dragen aan een aanstekelijk enthousiaste nieuwe wijkbewoonster: Carola van Klompenburg. Ik wens haar, en natuurlijk de andere bestuursleden veel succes met de komende evenementen en zaken omtrent de wijk.

Het was een leuke en leerzame tijd!

Gegroet, Wilfried Caspers