Wij hebben afgelopen zaterdag genoten van de Lentemarkt. Wat leuk dat dit evenement zo goed is ontvangen na een jaar van afwezigheid. Wij willen alle deelnemers van de markt bedanken: alle 44 kraamhuurders, de aanwezige foodtrucks, Afrit24 voor hun leuke workshop, Scouting Norvicus voor hun assistentie, Scouting Bosgeest voor het ophalen van de gedoneerde spullen, de Toverkist voor de prachtige geschminkte kindergezichtjes, Krijn van der Bent voor het springkussen en alle andere sponsoren die ons rad van fortuin mogelijk hebben gemaakt! Zelfs dank aan de pakket bezorger die heel sportief zijn pakketten met de bakfiets van de voorzitter bezorgde!

En niet te vergeten: een aantal betrokken bewoners die ons geholpen hebben met opzetten en opruimen.

Bedankt!