Burenhulp app

Initiatief buurtpreventie wijk(vereniging) Boechorst met Whatsapp: het doel is om de participatie tussen de wijkbewoners te verhogen.

Wanneer te gebruiken:

Bij allerlei omstandigheden waarbij de assistentie van buurtbewoners gewenst is en de buurtpreventie app niet van toepassing is. De buurtpreventie app is bedoeld voor het terugdringen van criminaliteit (signaleren en alarmeren). De burenhulp app kan gebruikt worden bij bijvoorbeeld:

• vermissing van huisdieren;
  • gevonden voorwerpen;
  • benodigde hulp bij kleine klussen en hand- en spandiensten (het verplaatsen van een meubel bijv.).

Bij voorkeur één deelnemer per huishouden, er is namelijk een maximum aantal deelnemers per groep.

Spelregels voor de buurt:

1. Deelnemers hebben minimaal de leeftijd van 18 jaar.
2. Deelnemers zijn woonachtig/gevestigd in de Wijk Boechorst Noordwijk.
3. Let op het taalgebruik. Niet vloeken, schelden, discrimineren en dergelijke.
4. Het versturen van foto’s is alleen toegestaan als de personen zichtbaar op de foto hier toestemming voor hebben gegeven (in het geval van minderjarigen, toestemming van de ouder/voogd);
5. Gebruik deze WhatsApp groep(en) alleen waar het voor bedoeld is en niet voor onderling contact/privéberichten.

6. Bij ‘misbruik’ van de Burenhulp app wordt die persoon verwijderd.

Meld je aan voor de Burenhulp App!

[contact-form-7 id=”1109″ title=”burenhulp”]