Begin september hebben de besturen van de wijkverenigingen in Noordwijk mogen genieten van een inspirerende avond. Op initiatief van Welzijn Noordwijk vertelde Angela Roelen over haar werk bij Bewust Bollenstreek.
Wil je bewuster, gezonder en duurzamer leven? Neem een kijkje op de website waar 175 professionals bij aangesloten zijn.

Ons nam ze die avond mee naar ons hart, met welke wens of verlangen zijn we in het bestuur voor de wijk gestapt? Zijn we als wijkvereniging op die manier zichtbaar? Weten we wat er in de harten van de wijkbewoners leeft?

Bij deze de uitnodiging aan u als leden om te laten weten waar uw hart sneller van gaat kloppen. Welke idee kriebelt er? Dan gaan we graag met u in gesprek hoe de wijkvereniging hieraan kan bijdragen!