Om in de behoefte van alle griezelaars te voorzien en akelige overlast voor onze wijkbewoners te beperken, krijgt Boechorst Halloween dit jaar een afschuwelijke makeover!

Geen trick-or-treat meer langs de deuren, maar er verrijzen twee spookachtige locaties in de wijk. Uiteraard zijn hier de traditionele “treats” (snoepjes) wel te vinden en te verdienen. Deze locaties willen wij natuurlijk zo angstaanjagend mogelijk maken en daarom zijn wij op zoek naar vrijwillige heksen, clowns, spoken, zombies en meer….

Halloweenhof (12-) 19.00-21.00 uur

Het Boechorsthof wordt Halloweenhof! Griezeldisco en spannende spellen en activiteiten voor de kleinere skeletten onder de wijkbewoners. Er zijn verschrikkelijk leuke prijzen te winnen voor o.a. de griezeligste outfit.

Luguber Lunapark (12+) 21.00-23.00 uur

Het schoolplein van de Brede School wordt overgenomen door de meest angstaanjagende attracties en creepy kermiskraampjes.

Wij zijn op zoek naar u!

Altijd al eens in de huid willen kruipen van Beetlejuice, Bloody Mary, Frankenstein of Magere Hein? Of de wens gehad om te werken bij een monsterlijk kermisgezelschap? Dan zijn wij op zoek naar u!

Om de avond zo griezelig mogelijk te maken en de veiligheid van alle wijkbewoners te waarborgen zijn vrijwilligers nodig! Doet u mee?

Speciaal voor de aanmelders:
U kunt geschminkt worden door een professionele grimeur
en wij verzorgen het snoepgoed!

Meldt u nu aan op: www.boechorstwijkvereniging.nl/aanmelden

Onderstaande flyer is in de laatste week van september huis-aan-huis verspreid door onze vrijwilligers. Toch niet ontvangen? Dat horen wij graag via info@boechorstwijkvereniging.nl