Beste wijkbewoners,

Op de e-mail van het voormalige bestuur over Halloween heeft een groep enthousiaste wijkbewoners positief gereageerd. Halloween gaat weer als vanouds gevierd worden in onze wijk op:

zaterdag 28 oktober van 19.00 tot 21.00 uur

De kinderen kunnen griezelig geschminkt worden door de Toverkist op de dag zelf tussen 13.00 en 16.00 uur op basis van inschrijving.

De kosten voor het Halloween feest kunnen dit jaar nog gedekt worden door de contributie van afgelopen jaren. Daarna is het geld op.

Noteer de datum alvast in je agenda, dan gaan wij er met z’n allen een geweldig feest van maken, voor jong en oud! Meer informatie volgt begin oktober. Heb je toch al een vraag die niet kan wachten? Stuur gerust een mailtje naar: info@boechorstwijkvereniging.nl.

Met griezelige groeten,

Mede wijkbewoners