Wat leuk om te zien dat de wijk al een beetje oranje kleurt. Zo kunnen we er aanstaande dinsdag toch een gezellige koningsdag van maken. We hebben overleg gevoerd met de Gemeente Noordwijk en helaas was er geen enkele mogelijkheid waarop er een voortuinen-kleedjesmarkt georganiseerd mocht worden. We moeten jammer genoeg nog even geduld hebben en verdere versoepelingen afwachten.

In deze tijd waarin nog zo weinig kan, heeft de Oranjevereniging getracht, toch wat gezellige reuring te geven op deze dag, zullen we meedoen?

• Hangt u ook de vlag uit? Van zonsopgang tot zonsondergang?
  • Als alternatief voor de aubade roepen ze iedereen op die een muziek instrument speelt om om 10.00 uur het Wilhelmus te spelen vanuit de tuin of vanaf het balkon. Geen muziek instrument? Geen probleem! Er moet ook gezongen worden!
  • Om 16.30 uur is de nationale toost. Proost mee op de Koning en op iedereen die u lief is!

Kijk op de website van de Oranjevereniging voor nog meer leuke ideeën!

Fijne Koningsdag!

Groeten,