Op zaterdag 6 april zullen tientallen oldtimers dwars door onze wijk Boechorst rijden. De jaarlijkse rit door de bollenstreek, Kom in de Ka(r)s genoemd, komt vanuit Noordwijkerhout naar de Boulevards van Noordwijk. Vandaar rijden ze via de Voorstraat naar de Schiestraat, de Jan de Ridderstraat en De Hagen. Vervolgens rijden ze door de Peterhof en komen zo in de Boechorsthof.

Daar zullen ze even blijven staan om daarna door te rijden naar de Overbeek om zo de wijk te verlaten. Via de Boulevard van Katwijk eindigen ze bij Kom in de Kas in Kloosterschuur in Rijnsburg waar ze, naast de opengestelde kassen, nogmaals te zien zullen zijn.

Vindt je het leuk om een groot aantal oldtimers te bekijken terwijl ze rondrijden kom dan naar een van de genoemde straten in onze wijk. Wellicht is het nog leuker om met zijn allen naar de Boechhorsthof te komen om gezamenlijk de oldtimers te bezichtigen. Wil je meer weten over een van de voertuigen? Vraag het gerust aan de bestuurders. Hij/zij zal je graag meer over vertellen over de bijzonderheden van het voertuig.

Wanneer: zaterdag 6 april

Tijd: tussen 12:00 en 12:30 uur worden de voertuigen verwacht in onze wijk

Meer informatie: kijk op www.liefdesopleeftijd.nl

Route:

Schiestraat