Wat hebben we met elkaar genoten van Halloween. Het weer was fantastisch en het was gezellig druk in de straten! Nu gaan we weer over tot de orde van de dag en hebben wij een dringende oproep!

HET VOLLEDIGE BESTUUR TREED AF

De termijnen voor de zittende bestuursleden zijn verstreken. Dat betekent dat bestuursleden Joke en Martine per januari aanstaande zullen aftreden. Bestuurslid Mariska zal zich niet verkiesbaar stellen, maar zal wel aanblijven om nieuwe bestuursleden wegwijs te maken.

ORGANISATORISCH TALENT GEZOCHT

Vind je het leuk om dingen te regelen en organiseren? Of heb je digitaal talent voor het bijhouden van een website, het maken van nieuwsbrieven en promotie materiaal? Dan kun je bij de wijkvereniging absoluut je ei kwijt!

HOEVEEL UUR KOST MIJ DIT?

Het grootste misverstand is dat je veel uren kwijt zou zijn aan vrijwilligerswerk. Het leuke is namelijk dat je helemaal zelf kunt bepalen hoeveel uur je besteedt. Wil je veel activiteiten op het programma, dan ben je relatief meer uren kwijt dan als je je beperkt tot bijvoorbeeld de organisatie van Halloween. Als we Halloween als voorbeeld nemen: je bent ongeveer 6 uurtjes bezig met de vergunning, promotiemateriaal en regelzaken.

We hopen uiteraard op positieve reacties! Voel je niet bezwaard als je weinig tijd beschikbaar hebt, of als je je wilt beperken tot één bepaalde activiteit per jaar. Overal is een mouw aan te passen!

SPREKEN WIJ JOU SNEL?

Twijfel? Of wil je even je vragen kwijt? Bel of app met Mariska op: 06-189 678 60.
We hopen je snel te spreken!

Groeten,

Mariska, Joke en Martine