Beste wijkbewoner,

Heeft u onze uitnodiging in de bus aangetroffen? Het is niet voor niets dat wij deze huis aan huis bezorgd hebben. Wij ontvangen graag uw input over dit evenement!

De afgelopen jaren is er veel te doen geweest rondom de viering van Halloween in onze wijk. Door het succes van de afgelopen jaren is het steeds drukker geworden. Dit jaar bieden wij vooraf de kans om uw wensen en aandeel kenbaar te maken. Is juni dan niet wat vroeg? Helaas niet. De vergunning voor het evenement moet half juli ingediend worden bij de gemeente, dus vandaar dat wij al zo vroeg bij u aankloppen.

Wij nodigen u van harte uit op maandagavond 17 juni in de Brede School. We zullen aanvangen om 19.30 uur en u de volgende vragen voorleggen:
* Wilt u dat er een Halloweenviering georganiseerd wordt in de wijk?
* Zou u een Halloweenviering buiten de wijk bezoeken?
* Wilt u dat er “trick-or-treat” op het programma komt te staan?
* Wilt u verschillende leeftijdscategorieën afscheiden op verschillende locaties?
* Wilt u de toegang tot de viering beperken (kaartverkoop)?

Let op! U hoeft geen lid te zijn van de wijkvereniging om deel te nemen aan deze avond.

Uiteraard staan wij deze avond open voor alle ideeën. We willen deze avond graag betrokkenheid zien van de wijkbewoners. Anders zullen we de viering van Halloween dit jaar niet door laten gaan.

Graag tot ziens op de 17e van juni!

Wilt u uw betrokkenheid wel tonen, maar is het voor u onmogelijk om de 17e aanwezig te zijn? Stuur ons dan een e-mail met uw adres, het antwoord op bovenstaande vragen en uw suggesties en ideeën voor de 17e => info@boechorstwijkvereniging.nl.