Yes! We gaan weer griezelen….

Na een jaar van afwezigheid is er dit jaar gelukkig weer de mogelijkheid om Halloween te vieren. Doet u mee? Versier uw voortuin of zet een lichtje in het raam om aan te geven dat u meedoet met de trick or treat!

Trick or Treat

Van 19.00 uur tot 21.00 uur is er gelegenheid om langs de deuren te gaan.

Wilt u iets gaafs bouwen? Superleuk! Let wel dat dit alleen zonder melding mag op uw eigen terrein. Wilt u gebruik maken van de grasvelden of parkeervakken, dan moet u dit bij de gemeente melden. Kijk voor meer informatie op de website van de gemeente Noordwijk of stuur ons een mailtje.

Schmink & Shoot

Speciaal voor de kinderen t/m 12 jaar organiseren we in de middag nog een superleuke activiteit.

Zij worden allereerst kundig geschminkt door de dames van De Toverkist waarna zij door een professionele fotograaf op de foto worden gezet. De foto’s zijn achteraf te bestellen, waarbij u één afdruk kunt bestellen op kosten van de wijkvereniging. Meer bestellen kan uiteraard ook met een eigen bijdrage.

Dus: kom alvast gekleed in de Halloween outfit, dan wordt de foto extra griezelig!

Let op! Er is slechts plaats voor 100 kinderen en vol = vol, dus geef je snel op!

Deelname voor leden is gratis. Geen lid? Dan wordt een bijdrage van € 15 per kind in rekening gebracht.

Klik hier om aan te melden